torstai 5. elokuuta 2010

Agilityä, trimmiä, punkki

Nyt ollaan taasen pitkän tauon jälkeen aloitettu treenailut. Maanantaina ja keskiviikkona oltiin agitreeneissä. Olin varma, että treeneistä ei tule mitään, koska Almasta on tullut niin villi ja kuvittelin, että se vaan hösöttää omiaan kentällä. Jo siitäkin syystä, että ei olla pitkään aikaan oltu missään. Mutta aivan väärässä olin. Ensinnäkin kun päästiin kentälle, se jostain syystä pelkäsi aivan mielettömästi ja vapisi ja olisi vain halunnut mennä takaisin autoon. Oli aivan outoa käytöstä, ei mennyt edes Miloa eikä Kamua moikkaamaan, vaan käänsi selkänsä ja istui kauempana ja tärisi.
Olin kyllä aivan ihmeissäni.

No mutta sitten kun päästiin itse asiaan eli suorittamaan rataa, niin käytös oli aivan toista. Oli niin vietävän innoissaan ja suoritti radan tosi mallikkaasti ja vauhdilla. Ei onneksi minkäänlaista epäröintiä eikä omaa häsellystä:)

Keskiviikkona Hyvinkäällä oli myös intoa täynnä ja sielläkin suoritti kaikki tosi hyvin. Se on oppinut lukemaan mua tosi hyvin.

Tauko teki varmaankin tosi hyvää, koska mun mielestä Alma oli näissä treeneissä parempi kuin koskaan ennen. Mutta toisaalta sehän on reppana ollut koko kevään taas tosi kipeäkin, joten sekin on vaikuttanut.
Mutta MUN pitää jotain ruveta tekemään, ei nimittäin enää tahdo perässä pysyä:)
Mutta mielissäni olin, että treenit sujui taas yllättävän hyvin:)
Tästä on hyvä suunnata taas ränkkäreihin perjantaina:)

Tiistaina oltiin Annella välitrimmissä ja nyt on taas pimu niin tyylikäs ja siisti:)

Ja hyi että, löysin punkin keskiviikkona Alman lapaluiden kohdalta. Oli ensimmäinen punkki, jonka näin, ennen ei ole moisia vielä ollutkaan. Laitoin sitten taas heti punkkilääkettä Bayvantic vet, kun edellisen vaikutus oli jo mennyt umpeen. Toivottavasti ei enää tarvi niitäkään nyppiä:)

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Hyvä Alma ja Aila.