torstai 17. helmikuuta 2011

Agilitytreenit

Vihdoinkin pystyttiin taas aloittamaan agitreenit. Oon kyllä tosi tyytyväinen treeneihin ja varsinkin Almaan, vaikka puoliteholla treenailtiinkin. En vielä pysty kunnolla juoksemaan, joten mentiin minun tahtiini. Almalla kyllä olis virtaa riittänyt ja olisi varmaan mennyt koko radan vauhdikkaasti läpi. Mutta me otettiin rataa aivan pienissä pätkissä, pari-kolme estettä kerrallaan ja sitten palkka.

Ajattelin alkuun, että mitenkähän malttaa Alma rataa suorittaa, kun ei pitkään aikaan olla käyty. Kuvittelin, että se vaan häsää ja höslää ja menee menojaan, mutta ei. Niin mallikkaasti suoritti kaikki esteet keinua myöten, että olin aivan ihmeissäni. Ja vauhtia riitti ja oli aivan tohkeissaan kun taas pääsi mieleiseensä puuhaan, sen oikein näki:)

Rata oli kaiken lisäksi aika pitkä ja kaikki mahdolliset esteet laitettu: rengas, keinu, hyppy, A, putki, hyppy, ässä-putki, puomi, hyppy, putki (pimeeseen kulmaan meno), kepit, putki, hyppy, putki, hyppy, putki ja rengas.
Yksi putki oli laitettu kaaren muotoon ja siitä tosi taitavasti haki kepeille. Kepit sujui myös tosi mallikkaasti ja aika vauhdikkaasti suorittaa jo nekin. Putken pimeeseen kulmaankin meni aika jouhevasti.
Mutta irtoominen meillä on vielä kyllä aika iso ongelma. Alma ei meinaa millään irrota esim. putkeen, jos minä vähänkin käännyn eri suuntaan. Se kääntyy aina takaisin ja lähtee seuraamaan mua. Mutta kaikki aikanaan....

Mutta kaikenkaikkiaan olen tosi tyytyväinen taas tällä hetkellä, kunhan vaan sais itsensä eli polvensa kuntoon siinä määrin, että pystyisi taas juoksemaan.
Kisat odottaa..................

1 kommentti:

Mandi kirjoitti...

Tsemppiä!!