torstai 5. marraskuuta 2009

Tokotreenit vai mitkä ne oli?

No huh huh! Mä olin menossa tänään kyllä tokotreeneihin, mutta Alma olikin näköjään menossa ihan johkin muualle, riehuun ja hosuun:) Treenit oli kuin Villissä Lännessä (siis meidän osalta). Aivan kauheita hepulikohtauksia, eikä minkäännäköstä malttia eikä keskittymistä missään asiassa. Siis niin villi niin villi kuin vain ikinä voi koira olla. Ainahan sillä on meno päällä ollut, mutta ei tällaista vielä ole nähty:)
Ei siis jalka vaivannut yhtään tänään. Eilen oli muka niin kipeä, että piti kolmella tassulla juosta, mutta tänään ei ollut sellaisesta mitään tietoakaan:)

Ei oo siis paljon kertomista näistä treeneistä.
Paikallamakuu kesti noin 2 sekuntia, kun jo piti kiireesti lähtee omille teilleen tai sitten mun taskulle hyppiin namia. Seuraamisessakin hyppi vaan koko ajan mun taskua kohti tai sitten kiinnosti jokin aivan muu. Ja kaikki muukin meni ihan päin p:tä!

Villi se on ei sille mitään voi:) Mutta mieluummin mä kattelen tällaista villivarsaa kuin sellaista apaattista jollainen se koko kesän oli. Paitsi tietysti treeneissä voisi hieman hellittää tätä intoaan:)
Nyt pitää munkin skarpata vähän enemmän ja ruveta opettamaan sille tätä rauhallisuutta ja malttia näissä tokojutuissa. Muuten saa kyllä olla villi, mutta ei silloin kun ollaan "töissä":)

Ajattelin, että minä teen sitten ens kerralla kiusaa ja jätän takin sille päälle, niin ei saa sellaisia hepulikohtauksia ollenkaan:) Se kun ei tykkää vaatteista lainkaan ja jähmettyy paikalleen sisällä, kun laittaa takin päälle. Tosin voi olla, ettei sitten liikkuisi yhtään, mutta sujuisihan ainakin paikallaolo mallikkaasti:):)

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

On se hyvä ettei ollut pahempaa jalassa. Kiva lukea et Alma on oma villi itsensä. Rapsutuksia Almalle ja malttia emännälle.. ;)